age power
Sprzedaż części Deutz & Perkins SERWIS SILNIKÓW

Silniki Deutz

 

Silniki Deutz produkowane są nieprzerwanie od 1864 roku, DEUTZ to dziś najstarsza fabryka silników na świecie i jeden z wiodących, niezależnych producentów systemów napędowych do zastosowań profesjonalnych.


Przez te wszystkie lata wiodący producent silników na świecie skupiał się nad rozwojem jednostek napędowych chłodzonych powietrzem, które u nas są znane przez takie silniki jak: F4L912, BF4L913, BF6L913 czy też serie silnik 413, 413F, 513. W międzyczasie były rozwijane konstrukcje silników chłodzonych olejem i powietrzem z serii: F3L1011, F3L1011F, F4L1011F, BF4L1011F, BF4L1011T, F4M1011F.


W erze wciąż większych oczekiwań producentów maszyn wprowadzono do produkcji niezwykle cenione przez użytkowników silniki Deutz chłodzone cieczą: BF4M1012, BF6M1012, BF4M1013, BF6M1013, BF6M1015, BF8M1015 w różnych wariantach osiąganej mocy, momentu obrotowego czy prędkości obrotowej pracy silnika. W międzyczasie po wprowadzonych modyfikacjach pojawiły się silnik BF4M2012BF6M2012, BF4M2013, BF6M2013, BF6M2015, BF8M2015 po czym nastała era silników z układem paliwowym najwyższej wydajności jakim jest Common Rail.

Wszystkie silnik Deutz zyskały nowe oznaczenia zaczynające się od liter TCD, powstały niezwykle wydajne i bezawaryjne silniki TCD2013L064V, TCD2013L062V, TCD2013L042V, TCD2015V06, TCD2015V08. Teraz najnowsze jednostki napędowe z układami DPF dominują w maszynach oferowanych na rynku.

Wszystkie te jednostki napędowe miały zastosowanie między innymi w:

  • agregatach prądotwórczych,
  • ładowarkach,
  • koparkach,
  • wiertnicach.


Silnikom DEUTZ zaufali producenci maszyn z całego świata, marka w swoim portfolio może pochwalić się takimi odbiorcami jak: Atlas, Atlas-Copco, Fuchs, Sennebogen, Amman, Hamm, Bobcat, Bomag, Case, Fadroma, O&K, Zeppelin, Wacker Neuson, Volvo, Terex, Liebherr czy Wirtgen.

 deutz, nowy silnik deutz td2011l04w, silnik wymienny, remont silnika deutz, nowy silnik deutz  deutz common rail, nowy silnik deutz td2.9l4, silnik wymienny, remont silnika deutz, nowy silnik deutz  deutz common rail, nowy silnik deutz td3.6l4, silnik wymienny, remont silnika deutz, nowy silnik deutz

engine
Deutz 912 913

Model 912 i 913 są to rzędowe silniki powietrzem chłodzone powietrzem. Występują w wersjach od 3 do 6 cylindrów jako diesel wolnossący bez doładowania, a w modelach 913  4 i 6 cylindrowych turbodoładowany oraz 6 cylindrowy turbodoładowany z intercoolerem. Budowa 912, 913 jest bardzo kompaktowa i nie wymaga dodatkowego zewnętrznego chłodzenia. Charakteryzują się dużą wytrzymałości, łatwością obsługi i długimi okresami między przeglądami.

engine
Deutz 1011

Model silnika 1011 jest to silnik chłodzony olejem. Występuje w wersjach od 2 do 4 cylindrów bez doładowania oraz 4 cylindrowy turbodoładowany. Model 1011 powstał pod koniec lat 80 i był w tamtym czasach bardzo nowatorską konstrukcją. Silnik jest chłodzony i smarowany olejem silnikowym jednocześnie. Ma zwartą, kompaktową konstrukcję. Dlatego 1011 można spotkać w bardzo wielu modelach sprężarek powietrza, pomp do betonu miksokretach...

Bądź na bieżąco

Zapraszamy do śledzenia naszych profili w social mediach.