Short blok / krótki silnika - rozwiązanie poważnego problemu awarii silnika Deutz

Prezentowane przez nas rozwiązanie dla silników DEUTZ idealnie wpisuje się w potrzebę rozwiązania poważnego probelmu jakim jest pojawienie się dziury w bloku silnika, najczęściej z powodu urwania się korbowodu z wału korbowego lub na tyle poważnego zatarcia się tłoka, że żadna akceptowalna forma naprawy nie jest już możliwa. Jest to również idealne rozwiązanie w przypadku zatarcia się wału korbowego silnika na panewkach głównych, gdzie uszkodzenie łoża wału korbowego uległo trwałemu uszkodzeniu i nie ma możliwości osiowania bloku pod nowy wał korbowy.
Short block / krótki silnik zawiera takie kluczowe elementy jak:
- blok silnika
- tłoki z pierścieniami i sworzniami
- wał korbowy
- korbowody
- panewki korbowodowe
- panewki główne
- wałek rozrządu
- szklanki popychaczy
- pompa oleju silnika (dla silników chłodzonych cieczą od 4 litrów pojemności)
Wszystkie te elementy są dostarczane jako fabrycznie złożony podzespół silnikowy przez producenta DEUTZ. Elementy zawarte w takim podzespole silnikowym są objęte pełną gwarancją producenta.
Prezentowana opcja dla Państwa silnika Deutz jest alternatywą dla nieopłacalnej naprawy czy regeneracji silnika Deutz, jak również, jest to alternatywa dla znacznie kosztowniejszego rozwiązania jakim jest zastosowanie silnika wymiennego (exchange engine) w miesjce uszkodzonej jednostki napędowej. Tak jak i poszukiwanie silnika używanego o wątpliwym pochodzeniu jest bardzo ryzykowne, gdzie short block / krótki silnik jest fabrycznie nowym podzespołem silnika gotowym do zmontowania.
Dostawa zajmuje zwykle kilka do kilkunastu dni, a w czasie oczekiwania można przygotować pozostałe elementy silnika do montażu. W taki systemie przywrócenie uszkodznego czy trwale zatartego silnika zajmuje najmniej czasu i jest najbardziej opłacalne z ekonomicznego punktu widzenia.
Zachęcamy do sprawdzenia pełnej oferty na silniki wymienne zgodnie z poniższą listą:
F2L2011 |
F3L2011 |
F4L2011 |
BF3L2011 |
BF4L2011 |
F2M2011 |
F3M2011 |
F4M2011 |
BF3M2011 |
BF4M2011 |
BF4M2011C |
D2011L02 |
D2011L02I |
D2011L03 |
D2011L03I |
D2011L04 |
D2011L04I |
D2011L04W |
TD2011L03 |
TD2011L04 |
TD2011L04W |
TD2011L04I |
TCD2011L03 |
TCD2011L04 |
TCD2011L04W |
BF4M2012C |
BF6M2012C |
TCD2012L04 2V |
TCD2012L06 2V |
TCD2012L04 4V |
TCD2012L06 4V |
BF4M1013FC |
BF6M1013FC |
BF4M2013C |
BF6M2013C |
TCD2013L04 2V |
TCD2013L04 4V |
TCD2013L06 2V |
TCD2013L06 4V |
TCD4.1L04 |
TCD6.1L06 |
TCD7.8L06 |
TCD4.1L04 |
TCD6.1L06 |
TTCD6.1L06 |
TTCD7.8L06 |
F4L914 |
F6L914 |
BF4L914 |
BF6L914 |
D914L04 |
D914L06 |
TCD914L04 |
TCD914L06 |